contact secondpiese contact secondpiese

Selectează mașina

search  Caută
baterie

Baterii auto

Vezi Oferta >>
ulei

Ulei Motor

Vezi Oferta >>
anvelope

Anvelope Iarnă

Vezi Oferta >>
accesorii

Accesorii Auto

Vezi Oferta >>
cere oferta

Știri auto

Facebook

- Piese auto resigilate si second - Magazin Online -


Despre garanție

 

1. Generalitățigarantiesiretur.png

1.1. Prin prezentul certificat de garanţie vă garantăm pentru conformitatea produsului/produselor achiziţionate, precum şi pentru lipsa defecţiunilor de material sau de fabricaţie conform standardelor prevăzute de legislaţia în vigoare şi a prevederilor prezentului certificat de garanţie.

1.2. Aceste produse sunt comercializate de SC. Auto AB Acquistions SRL, denumit în continuare vânzător.

1.3. Garanţia se acordă pe o perioadă medie de utilizare a acestora conform specificaţiilor tehnice ale producătorului, perioadă care nu poate depăşi durata de 2 ani de la data facturării. În conformitate cu prevederile Legii 449/2003, pentru neconformitatea produselor se acordă o garanţie de doi ani.

1.3.1. În cazul produselor noi, perioada de garanţie este de 2 ani sau maxim perioada medie de utilizare a acestora conform specificaţiilor tehnice ale producătorului.

1.3.2. În cazul produselor din programul “resigilat” sau “dezmembrat (DMG, AVR), perioada de garanţie este de 1 an sau maxim perioada medie de utilizare a acestora conform specificaţiilor tehnice ale producătorului.

1.3.3. În cazul produselor din programul “dezmembrari” (DEZ), garanţia se acorda pentru montarea pieselor sau maxim perioada medie de utilizare a acestora conform specificaţiilor tehnice ale producătorului.

1.4.2 Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.

1.5. Garanţia acoperă doar valoarea integrală a produsului reclamat.

2. Drepturile consumatorului

2.1. Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.

2.2. În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.

2.3. O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; b) importanţa lipsei de conformitate; c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

2.4. O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

2.5. Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o.

2.6. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

3. Soluţionarea reclamaţiilor

3.1. În cazul lipsei conformităţii sau existenţei unor vicii ascunse ale produselor achiziţionate de la vânzător, înauntrul termenului stabilit prin

pct. 1.3 consumatorul va notifica în scris vânzătorul.

3.2. Notificarea va fi considerată valabilă numai dacă include următoarele documente:

  • Copie factură fiscală;

  • Certificat de garanţie în original

  • Fişă retur marfă completat integral (se va trimite prin e-mail la cerere);

  • Dovada montării pieselor într-un service autorizat RAR (deviz de montaj), documentele fiscale aferente și certificat constator pentru dovedirea și măsurarea defecțiunii (se va trimite prin e-mail la cerere);

  • Certificatul de inmatriculare a autovehiculului;

3.3. Reclamaţia făcută de cumpărător va fi soluţionată în term de 5 zile lucrătoare de la data recepţiei produselor reclamate la sediul vânzătorului însoţite de notificarea valabilă. Vor fi recepţionate doar acele produse care au fost trimise în ambalajul original.

3.4. După soluţionarea reclamaţiei consumatorul va fi notificat în scris despre acceptarea sau respingerea reclamaţiei în termen de 5 zile lucrătoare.

3.4.1. În cazul acceptării, vânzătorul se obligă la înlocuirea sau readucerea la conformitate a produselor în termen de 10 zile de la data trimiterii răspunsului definit în pct. 3.4.

3.4.2. În cazul respingerii, vânzătorul se obligă să trimite înapoi produsul, numai dacă acest lucru este posibil, respectiv toate cheltuielile aferente procedurii de soluţionare a reclamaţiei, inclusiv cheltuielile de transport vor fi suportate de consumator.

3.4.3. În cazul în care părţile nu ajung la un consens cu privire la soluţionarea reclamaţiei de garanţie, părţile vor trimite piesele pentru analiză la un specialist în domeniu. Rezultatele analizelor vor fi considerate obligatorii atât pentru consumator cât şi pentru vânzător. Cheltuielile ocazionate astfel vor fi suportate de partea în culpă.

4. Pierderea garanţiei

4.1. Garanţia se acordă numai pentru acele produse care au fost achiziţionate de la vânzător.

4.2. Garanţia se acordă numai pentru acel produs care a fost utilizat doar în scopul pentru care a fost destinat.

4.3. Garanţia nu se acordă în următoarele situaţii:

Depozitarea incorectă înainte sau după montare la consumator a produselor achiziţionate; Alegerea şi/sau montarea incorectă a pieselor; Neconformitatea produselor doar din culpa consumatorului (neconformizarea cu caracteristicile prevăzute în cartea de identitate a autovehiculului); Nerespectarea poziţiei de montaj, utilizarea împreună cu piese conexe uzate, defectate sau modificate; Situaţii produse de hazard, starea drumurilor, impact cu corpuri dure, tăieturi accidentale, defecţiuni dezvoltate de temperaturi extreme; Produsul s-a uzat sau s-a deteriorat datorită suprasolicitării, a întreţinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului; Alte defecţiuni ale autovehiculului care pot influenţa negativ uzura normală a produsului; Autovehiculul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de constructor (evenimente sau competiţii sportive, taximetrie, raliuri, altele); Produsul sau ambalajul prezintă urme de lovituri, zgârieturi, deformări; Piesa prezintă o uzură normală;

5. Dreptul de retur

5.1. Cumpărătorul poate renunța la produsele achiziționate din magazinul online AutoABshop.ro, în termen de 14 zile de la receptionarea lor, conform prevederilor legale în vigoare.

5.2. Renunțarea la cumpărare va implica returnarea produsului în termenul specificat, în ambalajul original, cu toate accesoriile și/sau consumabilele aferente. Niciun component al produsului sa nu prezinte urme de deteriorare, de uzură sau de montaj, altfel returnarea va fi refuzată.

ATENȚIE! Pentru produsele care au fost aduse la comandă expresă a clientului, deși experții noștri au atras atenția clientului că acel produs nu va fi compatibil cu cerințele clientului nu vor fi acceptate.

Vanzatorul are dreptul să solicite daune Cumparatorului, în conditiile legislatiei aplicabile, atunci cand consideră ca acțiunile Cumparatorului au fost cu rea intenție. Vănzâtorul își rezervă dreptul să refuze returul în cazul în care Cumpărătorul abuzează de politica vănzâtorului privind renunțarea la cumpărare.

Cumparatorul nu va demara returnarea fizica a produsului inainte ca Vanzatorul sa proceseze solicitarea si sa ii furnizeze detaliile necesare returului (adresa pentru receptia marfii, ID-ul tichetului de retur procesat, etc).

Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vanzator.

NU SE ACCEPTA LA RETUR:

  • Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice;

  • Produsele care nu se afla în ambalajul original;

  • Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale;

  • Piesele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura;

  • Produsele neinsotite de copia facturii de achizitie;

  • Coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport.

Taxa de transport:

Vanzatorul va suporta taxa de retur a coletului dacă:

  • Piesele au fost identificate greșit de unul dintre reprezentanții AutoABshop.ro;

  • Au fost trimise alte produse, decât cele comandate;

Cumparatorul va suporta taxa de retur a coletului dacă doreşte returnarea produselor invocând alt motiv decât cele menționate mai sus.